Podpis pogodbe za nadaljevanje del na Noršinski ulici

Slika
Podpis pogodbe Noršinska 2. faza

 

Župan Damjan Anželj in predsednik uprave podjetja POMGRAD Iztok Polanič sta danes podpisala pogodbo za izvedbo gradbenih del projekta Noršinska ulica  2. faza.  

Župan je ob tej priložnosti ponovno poudaril pomen izvedbe projekta, v sklopu katerega se obnavlja ena najbolj dotrajanih cest v Mestni občini Murska Sobota. Projekt celovite obnove Noršinske ulice z izgradnjo površin za pešce in kolesarje je razdeljen na tri faze. V okviru prve faze projekta, ki je bil zaključen pomladi, je bil urejen odsek ceste od ekonomske šole do križišča Noršinci – Rakičan, v drugi fazi bo urejen odsek od križišča Noršinci – Rakičan do naselja Rakičan, v tretji fazi pa odsek od križišča Noršinci – Rakičan do naselja Noršinci. 

Po prvomajskih počitnicah se bo začela izvedba 2. faze z nadaljevanjem rekonstrukcije lokalne ceste od križišča Noršinske ulice z odcepom na Cvetkovo ulico do začetka naselja Rakičan. Zaradi dotrajanosti mostu čez reko Ledavo je bila mestna občina primorana omenjeni odsek zapreti za promet že v sredini februarja.  Prometna infrastruktura na tem odseku je v zelo slabem stanju in ne omogoča zadostne varnosti najšibkejšim udeležencem v prometu ter ne spodbuja kolesarjenja in pešačenja kot zdravega načina življenja. Po zaključku del 2. faze, ki naj bi bila predvidoma konec novembra,  bo nastala zvezna kolesarska povezava med Mursko Soboto in Rakičanom v skupni dolžini 1,63 kilometra.

V okviru 2. faze ureditve Noršinske ulice bo izvedeno:

  • novogradnja enostranske dvosmerne kolesarske steze v dolžini okrog 653 metrov,
  • rekonstrukcija lokalne ceste na odseku od križišča Noršinci – Rakičan do naselja Rakičan v enaki dolžini,
  • novogradnja premostitvenega objekta (mostu),
  • postavitev urbane opreme (koši za smeti in klopi),
  • ureditev zelenega pasu med voziščem in kolesarsko stezo,
  • odkup potrebnih zemljišč.

Vrednost del, ki so opredeljena v danes podpisani pogodbi, znaša 1.165.075,27 evrov. Sofinancirana je le gradnja kolesarske infrastrukture in sicer v višini 80 odstotkov upravičenih stroškov. Ker je potrebno na novo urediti tudi celotno cesto in most, za katero ni možno pridobiti sofinanciranja, bo ta del v celoti financiran iz občinskega proračuna. 

Projekt Noršinska ulica 2. faza bo meseca maja prijavljen na 2. poziv Združenja mestnih občin Slovenije za sofinanciranje operacij trajnostne mobilnosti z mehanizmom CTN (1. faza; ZMOS) v okviru »Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027 v Sloveniji«, v okviru prednostne naloge 4: »Trajnostna mobilnost«, ter specifičnega cilja RSO2.8 »Spodbujanje trajnostne večmodalne mestne mobilnosti v okviru prehoda na gospodarstvo z ničelno stopnjo emisij ogljika«.

Projektna dokumentacija za izvedbo vseh treh faz je bila izdelana in sofinancirana v sklopu projekta tehnične pomoči »Elena« v konzorciju z več občinami.